Dekopaj Resimleri (Free Decoupage Pictures)

Çoğu zaman ahşap boyama yapıcağımda elimdeki desenlerin tam olarak benim istediğim
gibi olmadığını düşündüm ve imdadıma internet nimeti yetişdi,şimdi sizin için beğendiğim desenler geliyor,
güle güle kullanın.

This entry was posted in Ahşap Boyama, Dekopaj. Bookmark the permalink.

8 Responses to Dekopaj Resimleri (Free Decoupage Pictures)

  1. lolipu says:

    dekupaj resimlerine bayıldım, gerçekten güzel resim bulmak zor oluyor. Hemen kaydediyorum bir sakıncası yoksa. Bu arada takipteyim artık seni:)

  2. Clara says:

    lovely!
    your blog is great!!
    xxxxx

  3. Çiğdem says:

    thank you! Clara

  4. fidoş says:

    dekopajlar için çok teşekkürler
    ben de bloğuma koydum şık dekopajlar
    bloğuma beklerim ben de
    mutlu kalın

  5. Çiğdem says:

    Beğendiğinize sevindim.
    Elbetde bloğunuzda olucam.
    Sevgiler.

  6. paylaşım için teşekkürler hepsi ayrı bi güzel sevgiler SLN

  7. Çiğdem says:

    güle güle kullanın🙂

  8. RENGARENK says:

    desenlerinizden birkaçını aldım bloğuma beklerim sevgiyle kalın.

Leave a Reply

